Nya Header ;D

Tjennah :)
Ja hade tänkte att fixxa lite "fina" och lite "nyare" bilder på Oskar & Idol (kanske mejj me) ;P och så ska jag fråga Caroline ( www.carolinebrandberg.blogg.se ) om hon kan fixxa om min header me nya bilder osv!Fast tror hon kan de men...alltid bäst att fråga först :D hehe <3
Trore blir ngn bild när jag rider på dom , och någon utan mejj me ;)
Ska logga ut härifrån nu och kika lite på www.hooks.se ,, för har ju målat om lite i den "nyblivande sadelkammaren" så ska "inreda" där i helgen :D har köpt lite nya tränshängare och nya sadelhängare och lite krokar m.m. :) men iaf , byyee... Vi ses la ngn dag , imorrn hoppas jag! el kanske till och med ikväll x) Ska ju rida för Pernilla imorrn me :D hoppa , med Oskar ,,, skiit kuul!!! Hejj dåå (igen) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0