Tjabbah <3

Tjena , hallå x)
Ida´ e det ridskolan då :) Ska ha markarbete .. Tror jag ska ha lilla Florizen (Flora) men vet nt säkert än ;)) Men på hoppningen nästa vecka jag jag nt ha henne :( för då ska Jullan (Julia) ha henne !! för jah hoppa me henne förra gång det va hoppning :D <33 Men undrar vem jag får på hoppningen då ??! :) ska fråga Matilda idag (ps.Matilda e min "rid-lärare") .. Heheh x))
Gött me Torsdah igen :) Torsdagar e ALLTID kuul :D för i skolan har vi typ roliga pass hela dan ,, t.e.x elevensval , IDROTT :D m.m. heheh ,.. Men nu ska jag snart ta mejj ngt att käka ,, en macka elr ngt gött ! XD <3

Hejj dåå alle sammans :) <33 syns imorrn ,, elr ikväll ;)) trore blir imorrn faktist :) För har typ nt tid när jag kmr hem från stallet ,, för då ska man till brorsan´s skola , på nått öppet hus elr nått ;/ Men jaja .. Herrå ! -.-'


//Maja ! (L) <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0