Rubrik?? :O

Mmm..
Har precis ätit tårta :D Mums <33 ..,
Har firat brorsan lite till ;))
Glömde kameran & mobilen när jag red :((
så kunde nt ta nåra kort :((
Men jah kunde juh gått in o. hämtat dom ,,
Men glömde de , och orka nt !
Först red jag en liten sväng men sadeln o. nya shabraket ! :)
Gick SUUPER <33
Oskar var en soolstråle ( som alltid )
Medans Idol stod i stallet o. vänta :S
Sedan när jag kom hem igen så tog jag av sadeln och red barbacka lite :)
Och hoppa några skutt på ett kryss ( på ca 40 cm elr nått , nt så högt men ändå) :PP
Det gick också Suuper :DD <333
Sen så longerade jah honom lite!(i typ en kvart elr nått) ;))
Gick väll rätt bra (han va rätt trött , så ville nt trava så mkt) men vi skritta mest ! XD
Sen fick han gå till Idolen (idol) igen ! :D
och äta upp sitt sista höö :))
Men nu sitter man här vid datan igen då ;))
Yeahh,..ikäll e det ponnyakuten :DD
Ngn som kollar på det elr ?? :DD
Ett aas bra program iaf !
det sänds på söndagar kl 7.00 ( på kvällen ) :P
I svt (barnkanalen) xD
LÄÄÄNGTAR tills de <33
I torsdags red man på ridskolan då :))
Amanda va me o. kolla ..
Jah hade Flora :D
Vi hoppade ! ( ca 55 cm , elr nått ) :))
Kuul iaf !
Nästa gång så ska jag ha Flora igen ! Och då ska vi ha Dressyr ! :)) sköjj ,...
Men nu hinner jag inte skriva mer ! :))
Så vi ses :* <33

Herrå ! -.-'


//Kram Maja ! -.-'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0