Föörlååt ! ://

Hejj alla bloggläsare !!!! :DD
Azzå jag har ju nt bloggat på ett tag nu , för jag har haft såå fuult upp! XD <33
Och jag har nt haft några idéer på vad jag ska skriva om :OO
Kmr ejj på ngt azzå .. ://
Mst ha idéer NUU ! ;PP <3333
Men iaf..Idag har man vart me Bääzta Stiina då <33 Vi har ridit (som vanligt) och kört Idol(med "sulkin" ,, en slags vagn) om ngn undrar ;))
Nu har man precis käkat lite godiz då :D Heheh .. :] Det gillar vi :)
Men nu sitter man här o. slöar igen då :D Imorrn ska man va me bääzta Juliia då :DD <33 kuul ska det blii ...
Jäättee <333 ...

Kolla bloggarna :

www.ponniielskarna.blogg.se

www.ponniimuppen.blogg.se (min) :PP

Heheh <3


Röösta på "mini - tävlingen" NUU <33

Ps.ngn som ska va me på Påskhoppningen på MRK elle ?! (på långfredan) <33

Svar : Jaa (o. Stiina) :DD

Vi ska va me , me Söötnozarna ! Oskar & Idol såklart ! XD <333


Tror de kmr gå SUUPER :)

Men vi mst bah låna en transport först ;))

Men Jaja ..

Nu hinner jag nt skriva mer ://

Så , vi ses ! :** <3333333


Byyee <3

//You know (stavning? :S) ! XD  Heheh,...





<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0