allt möjligt ;)) <333

Hejjsan <3
Ida´ &  idah va / e jag sjuk :OO
Har typ skiiit ont i ögonen ://
Men Jaja ...
Har nt skrivit på så länge för jag har typ nt orkat m.m. ;)) <33

Men nu skriver jag ett litet kort inlägg här ,...

Det e ju typ inga som vill va me i den där tävlingen ,, så skriver bara upp lite bloggar här som jag brukar kolla på ;)) så får ni rösta på dom ist <33


www.brandbeeerg.blogg.se

www.carolinebrandberg.blogg.se

www.mallesundstrom.blogg.se

www.poniisystrarna.blogg.se

www.lisaharling.devote.se

www.asslatjejerna.blogg.se

www.ponirider.blogg.se


www.lillefotografen.blogg.se

m.m.

Det e dom som e me just nu ;)) <333

RÖÖÖSTA NUUU ! xD <333

Men iaf ..

I lördags (den 12 : e Mars , tror jah ) så red Vi på ridskolan me Oskar & Idol :DD

Jag red Oskar & Stina red Idol ;)) <33

Men nu hinner jag nt skriva mer ,,,, !!!

Så , vi ses ! :** <333333

Herrå!-.-'



// Kram Maja ! x'D ...



Kommentarer
Postat av: Caroline

röstar på brandbeeerg.blogg.se ;)

2011-03-19 @ 19:36:45
URL: http://carolinebrandberg.blogg.se/
Postat av: Jag som skriver bloggen :D <33

Okejj ! En röst på www.brandbeeerg.blogg.se <33

Kom igen nu .. Några fler nuu :))



Postat av: Ellen

Poniisystrarnaa.blogg.se Såklar!!! :D

2011-04-04 @ 17:01:34
URL: http://poniisystrarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0