Kort skoldag !! :D

Hejjsan :)
Jao , idag var det en kort skoldag :D Slutade 20 över 12 ... Göött ,,,, och gött att det e fredag ida .. ÄNTLIGEN HELG :D <33 Heheh ,,... Nu sitter man här o slappar framför datan igen då ,, ska strax börja o. skriva lite om mitt landskap som jag har (Härjedalen) :) Har skrivit ut lite snygga bilder i skolan ,, så ska skriva lite nu tänkte jag ;)
Imorrn ska man va me Stina då :D ska träna lite inför tävlingen!! (påskhoppningen på MRK på långfredan) ...
Ngn mer som ska va me ?? :D Men iaf ,, nu ska jag börja plugga lite ;) Finns på msn o. mobilen om de e ngt .. om ni har mitt nr , o. min msn såklart :P heheh ,.. <3 skriver nog mer sen .. ska rida sen me :) Byyee ...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0