Hejj :) <3

Idag har väll skolan vartit bra :) Hade iaf roliga "ämnen" nästan hela dan ! (förutom Matte :O) Inte min grejj de ..
Förlååt
för den dåliga uppdateringen nu det sista :( Har inte riktigt haft tid , känner jag ...
Jaa'a ,, man ska man skriva om ?? Lite tips kanske !! ... ;)
Måste lägga ut lite bilder snart nu .. har inte gjort de på länge :(

Ja tror jag skriver lite om min helg ;)

Lördag: Har jag vart me en kompis (Tilda) som sov här Fredag-Lördag ! Vi red lite på lördan ,, o. på fredan me :) Och innan vi red på fredan så plugga vi lite ;) <3 Det tråkiga först , det roliga sen :) 

Söndag:
Fick gå upp kl. halv 8 , för skulle spela vadsbocup :D <33 Vi kom 5:a :O .. Men skit samma ,, .. vi e bääst ändå :P <33 Sen efter det så kom Bäztizen då :) STIINA ... Vi red på sötnosarna <3 I det "fiina" regn-vädret ;) Men jaja , det gick ändå ! på regn-kläderna , och så kör vi <33 Heheh ,..

Ne , nu ska jag nog ta meii lite käk ,, så Byyee :) <333

Ses :* <33







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0