Då var det snart tävling då :D <33

Hejjsan alla fantastiska bloggläsare! :)
Förlåt för den dåliga uppdateringen dett sista nu , men har typ ingen lust att blogga , och så har jag nt riktigt den tiden heller :S
Men jag försöker då gott jag kan ;) <33 Ja , som sagt ,, jag har ju skaffat en blogg me min bästis Stina oxå :D den heter : www.ponniibestisarna.blogg.se :D <33 kika gärna in där oxå <33
Har nt haft så bra uppdatering där heller men ,,, försöker som sagt så gott jag kan !! hoppas Stina kan skriva lite mer , så den nt blir allt för tråkig ! ;) På fredag blir det tävling då :D TTTTTAAAGGGAAADDD.....
Hoppas dom små ponniisarna är på bra hopphumör då da :) dom brukar ju va det såh <3 Det blir deras första tävling ! så man kan ju inte kräva allt för mycket av dom men man får väll alltid hoppas på det bästa ändå :P <33
Heheh<3 Men just nu orkar jag inte blogga mer..så Byyee<3

Blir nog mer uppdatering i eftermiddag/ikväll :) får se vad som hinns med ;) ska ju till stallet och rida Oskar & Idol sen me :D kuul ska det bli <33 Byee (igen :P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0